NOVASERVIS
O společnosti
NOVASERVIS je předním výrobcem slovenských vodovodních baterií (METALIA) a koupelnových doplňků (NOVATORRE) nejen v České republice, ale i ve střední a východní Evropě. Široký sortiment významně doplňují žádané výrobky, jako je instalatérský program NOVASERVIS, WC sedátka PRESTIGE, sprchový program KANDRE a také zahradní program DAYE. Naše společnost má ve svém portfoliu nejen vlastní výrobky, ale také výrobky kvalitních zahraničních značek FERRO, LA TORRE, NADIA RUBINETTERIE a dalších.
Společnost NOVASERVIS působí na našem trhu od roku 1990, kdy se zaměřila na prodej v oblasti koupelnového vybavení. V roce 1995 se NOVASERVIS spojil se společností METAL Znojmo a. s. - tradičním výrobcem mosazných koupelnových doplňků NOVATORRE v České republice. Od roku 2000 se ve znojemském závodě vyrábějí také baterie METALIA. V roce 2011 se společnost Novaservis spol. s r.o. stala součástí silné nadnárodní polské skupiny FERRO.
Systém řízení výroby odpovídá mezinárodní normě ISO 9001 - "systém řízení kvality". Společnost NOVASERVIS má širokou výrobní a vývojovou základnu a všechny její výrobky procházejí před uvedením na trh rozsáhlými testy.
Naším hlavním cílem je vaše spokojenost s námi a našimi výrobky, a proto je mottem naší společnosti: KVALITA - DESIGN - STYL.
Představení společnosti
Společnost NOVASERVIS působí na našem trhu od roku 1990, kdy se zaměřila na prodej koupelnového vybavení. V roce 1995 se NOVASERVIS spojil se společností METAL Znojmo a. s., tradičním výrobcem mosazných koupelnových doplňků NOVATORRE v České republice. V roce 2011 se společnost GRUPA FERRO připojila ke společnosti NOVASERVIS; fúze posílila společnost a rozšířila prodejní trhy.
Systém řízení výroby odpovídá mezinárodní normě EN ISO 9001 - "systém řízení kvality". Neustálým zaváděním nových produktů a inovací se snažíme vyhovět požadavkům zákazníků.
Přítomnost na trhu
NOVASERVIS je součástí skupiny FERRO, která působí na polském, českém a slovenském trhu.
Největší podíl na vývozu výrobků společnosti FERRO SA mají v současné době tyto země: Rumunsko, Ukrajina, Francie, Bulharsko a Rusko. Podrobná struktura vývozního prodeje je znázorněna na obrázku níže.
Na polském trhu distribuuje skupina FERRO své výrobky dvěma kanály - tradičními a maloobchodními sítěmi s vybavením pro dům a zahradu.
Tradiční distribuční kanál, který je v současné době v Polsku nejrozšířenější, funguje na základě spolupráce s velkoobchodními prodejními centry, velkoobchodními sítěmi (např. Saint Gobain Dystrybucja, Onninen, PSB), nákupními skupinami (např. SBS, ABG, Sangroup) a velkoobchody po celé zemi. V tomto modelu jsou největší velkoobchodní odběratelé zdrojem dodávek pro menší velkoobchodníky, montážní firmy a maloobchodníky. Mimo tradiční prodejní kanál prodává skupina FERRO svou nabídku prostřednictvím velkých specializovaných obchodů (např. Leroy Merlin, Castorama, OBI, Bricoman).
Konkurenční výhoda
Následující konkurenční výhody jsou klíčovými faktory, které skupině FERRO umožňují udržet si pozici jednoho z lídrů na trhu:
- Široký a neustále se rozšiřující sortiment výrobků
- Skupina FERRO zaujímá jedno z předních míst v zemi z hlediska podílu na prodeji sanitárního vybavení a zařízení. Skupina vlastní tyto značky: Ferro, Weberman, Metalia, Titania a Novatorre a zastupuje také italské výrobce Caleffi a Cimm. To jí dává výraznou výhodu před konkurencí a zajišťuje jí silnou pozici na trhu.
- Široká nabídka a široký sortiment výrobků jí umožňují systematicky zvyšovat podíl na trhu a povědomí o značce.
Rozsah činnosti
Skupina FERRO prodává své výrobky na mnoha zahraničních trzích mimo své působení v Polsku, čímž se stala jedním z největších výrobců sanitárního vybavení a zařízení ve střední a východní Evropě. To společnosti umožňuje současně maximalizovat výhody úspor z rozsahu a zároveň zvýšit povědomí o značce díky její přítomnosti na mnoha trzích.
Výroba
Výroba prostřednictvím slovenského závodu NOVASERVIS ve Znojmě a čínské společnosti Yuhuan AMG Just Valve Co. Ltd. umožňuje pružně reagovat na změny poptávky na trhu při zachování minimalizace nákladů a vysoké kvality výrobků.
Vysoká kvalita výrobků
Skupina neustále přijímá opatření k dosažení co nejlepších kvalitativních parametrů. Společnost FERRO klade zvláštní důraz na splnění požadavků platných norem, zachování vysokých technických parametrů, bezpečnosti a funkčnosti svých výrobků. Skupina Ferro má zaveden systém řízení kvality ISO 9001:2008.
Pověst značky FERRO
Skupina byla mnohokrát oceněna a vyznamenána za vysokou kvalitu výrobků, povědomí o značce a provozní efektivitu.
Výrobky společnosti FERRO byly mnohokrát oceněny, mimo jiné získaly ocenění "Teraz Polska" 2010, zlaté ocenění a Grand Prix "Laur Konsumenta 2010".
Zákonná povolení, certifikáty a technická schválení.
Skupina získala významnou konkurenční výhodu tím, že získala francouzský certifikát, který potvrzuje splnění omezujících norem a umožňuje jí působit na místním trhu. Kromě společnosti FERRO SA získaly certifikaci ISO 9001:2008 pro skupinu Ferro také společnosti Ferro International a Yuhuan AMG Just Valve Co. Ltd.
Stránka 1 z 1 - 7 položek celkem